گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

دانشجو در ممالک مختلف

ژاپن: بشدت مطالعه می کنن معمولاً چشاشون هم ضعیفه برا تفریح ربات می سازن!

هند: معمولاً هر روز بزن بزن تو دانشگاه دوتا رفیق صمیمی به دویست سیصد نفر آدم بد پس از چند سال درس خواندن عاشق یه دختر میشه که صد دفه بخاطر اون دوا  کرده . جالب اینجاس که دختره خیلی پولدار همزمان داداش دوقولو پسره که سالها ست گمش کرده بود  پیداش می کند. سپس ماجراهای عاشقانه واکنشای(ACTION) پیش می آره و سرانجام اونا با هم عروسی می کنن و همه چیز به خوبی و خوشی تموم می شه!  نه نه نه راستی یچیز یادم رفت احتمال خیلی زیاد رفیق پسره کشته مشیه .

عراق: مدام به تیرها و خمپاره های تروریست ها جاخالی می دن و در صورت زنده ماندن درس می خوانن با این تفاسیر درس در مرحله دوم قرار داره .

چین: درس می خوانه و در اوقات فراغت مشابه یک مارک معروف خارجی می سازه و با یه دهم قیمت جنس اصلی می فروشه!

اسرائیل: بعلت تجاوزات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی ازنوشتن مطلب دراین مورد معذوریم (مرگ بر ا س ر ا ئ ی ل)

گینه : اونا منتظر میشن تا اولین دانشگاه کشورشون افتتاح شه تابه همراه بر و بچ هم قبیله ای برن یونیورسیتی!

رسیدیم به قسمت جالبش

ایران: سرکلاس عمومی چرت می زنه و سر کلاس اختصاصی جزوه می نویسه! سیاسی نیست ولی سیاسی ها را دوست داره. عاشق عبارت «خسته نباشیده» ، البته 45 دقیقه مونده به آخر کلاس !  اگه موبایل نداشته باشه مثل اینه که یکی از اعضای بدنشو نداره!  هر روز دوپرس از غذای دانشگاه را می خوره و هر روز به غذای دانشگاه بد و بیراه میگه ! اون سه سوته عاشق می شه! اگر با اولی ازدواج کرد که کرد، و الا سیکل عاشق شدن و فارغ شدن اون بارها تکرار می شه! جزء قشرفرهیخته جامعه  محسوب می شه ولی هنوز دلیل این موضوع مشخص نشده که چرا ! خیابونا را متر می کنه ودر یک کلام کار بیکاری میکنه ! همه کار و همه چیز  میکنه جز اینکه درس بخونه نسل دانشجوی ایرانی درسخوان در خطر انقراضه ! از من میشنوین بی خیال دانشگاه بشین بهتره (بنظر من تفریحات بهتر و کم دردسرتر و کم هزینه تر وجود داره)خود دانی .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد