گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

اخبار

                                                              اخبار

 

رونالدینیو تمام افتخارات چند سال اخیر خود را به مدیار شجاعی برای پاس کردن درس پاسکال هدیه کردو مدیار هم قول داد درس زبان سی را دو دفه بیشتر نیفته

 

رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور که برای تصاحب خوشگلترین بازیکن لیگ رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر داشتن با یک غفلت در آخرین لحظات مقام اولی را به اصغر طالب نسب واگذار کردند.اصغر طالب نسب علت این پیشرفت چشم گیر را نزدن ریشش و شونه نکردن موآش میدونه.

 

 پس ازشایعه احتمال جدایی خوزه مورینیو از چلسی و پیوستن او به اینتر  رومان آبرامویچ مذاکرات خود را برای انتقال صمد مرفاوی مربی جوان و خوش فکر را به چلسی  اْغاز کرد .

 

مدیرجدید تیم رئال مادرید که از لقب کهکشانیها خوشش نمیاد برای مقابله با این لقب که هواداران به این تیم داده اند قصد دارد علی علیزاده مهاجم رفسنجانی  را به استخدام این تیم متمول دربیاره .

 

پس از در گیری رونالدو با مسئولین باشگاه خود و قوت گرفتن شایعات مبنی بر جدایی وی مدیران این تیم به دنبال یه مهاجم 6 دانگ میگردن که بین نامهای گفته شده نامهای بزرگی چون نیسترروی شوچنکو و احمدمومن زاده و غیره دیده میشود .

 

در یک اظهار نظر جنجالی علی پروین دیوید بکهام را بی غیرت خطاب کرد که این حرف واکنشهای شدیدی از طرف بکهام وطرفدارانش در پی داشت .

 

امیر قلعه نوعی به هواداران استقلال قول داد با ارتقاء کارت گرافیگی اصغر طالب نسب در هنگام بازی سرعت وی  افزایش یابد .

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:37 ب.ظ http://masoudlearning.blogfa.com/

جون داداش ای ول
دمت گرم باحال بید
هنی هم از این چیزا نویس
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد