گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

فقط تو

    

 

بمون ای فصل خوب قصه های عاشقانه

بمون ای با تو بودن فصلی از گل با ترانه

 

بمون ای همصدای لحظه های خواب و رویا

صدای  پای بودن تویه  رگهام تو نفسهام

 

چه  سخته   بی   تو   رفتن           چه   سخته   بی   تو    بودن

 

نمیشه این جدایی باور من

      

وداع آخرینه جدایی در کمینه           غروب  لحظه های  واپسینه

 

تموم قصه های آشنایی ناتمومه

 

تموم لحظه های با تو بودن پیش رومه

                              

O n l y   Y o u

            

نظرات 2 + ارسال نظر
هدیه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.thinkandheart.blogsky.com/

وقتی رفت نمیگم کاش نمیرفت.اون بایدمیرفت.قسمت؛حکمت وتقدیر هرسه یاریگرتنهاییم بودند.

وقتی رفت نمیگم گلها پژمردند نه امادیگه همشون زرد شده بودند.

وقتی رفت نمیگم دیگه ستاره ای درنیومد نه اماشب خیلی تاریکترشده بود.

وقتی رفت نمیگم دریادیگه قشنگ نبود نه فقط خیلی مواج شده بود.

وقتی رفت نمیگم آسمون گریه نکرد نه اما این بارمن هم پابه پاش گریه کردم.

وقتی رفت یه جورایی تنهاشدم امامیدونم اون داره به تنهایی من فکرمیکنه.

وقتی رفت خیلی ازم دورشد.شایدبه اندازه همه فاصله های دلتنگی.اما اون همیشه پیش منه.درست کنارم.

فقط کافیه چشماموببندم وفقط یک لحظه تنها یک لحظه نفسم روتوی سینه حبس کنم.

اون وقت اون برای همیشه کنارمه.توتنهاییام وتوی قلب کوچیکم.

شهروز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:42 ب.ظ

نم نم بارون که می شینه روبرگای پاییز
خنده خورشید که میزنه صبح سحرخیز
یانورمهتاب که همه شب میشه لبریز
چشمک پاک ستاره تو شب های دلاویز
منو باخودش میبره اونجایی که غم نیست
ای گرمای وجودم توروزای سرد پاییز
به یادتو می افتم واسمتوفریادمیزنم شیرین
دوست دارم تا پای جون پس اینو بدون
توی اوج آسمونم وقتی برات میسازم غزل
اسم توحک شده روقلبم ازروز ازل
این همه قافیه سرخ همه پیشکش نگاهت
دل خسته پرکشیده واسه بوسه داغت
شب وروز به فکرت هستم تونباشی دل شکستم
کی میاد دوباره اون روز که دست بزاری تودستم
منو وتو زتده به عشقیم به یه عشق آسمونی
چی میشه تا آخر عمر همیشه پیشم بمونی


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد