گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

روشهای مرسوم در ابراز علاقه

روشهای ابراز احساسات به طرف مقابل

 

روش جوادی


اسمشو روی بازوت خالکوبی میکنی... یه نامه عاشقانه با چند بیت شعر که با یه سری گل و پرنده تزئین شده آماده میکنی بعد با موتور هوندا که اسمش رو روی چراغ جلوش نوشتی و پشتش نوشتی که (بی تو هرگز) سر مسیر دبیرستان گیرش میاری و نامه رو بهش میدی و دوتا بوغ ممتد و کشیده براش میزنی و تک‌چرخ می‌زنی و میری.

روش یاهومسنجری

خوبیش اینه که لازم نیس توی چشای طرف نیگا کنی و این برای آماتورها کمک خیلی بزرگیه... از آیکون‌های گوگولی مگولی هم می‌تونی برای رسوندن مفهوم استفاده کنی. بدیش اینه که بعضی وقتا یه سوء تفاهمایی پیش میاد... خر بیار و باقالی بار کن... این روش توصیه نمیشه.

روش بچه خرخونی

همون داستان جزوه و نمونه سوال و اینا که خودت واردی...



روش مذهبی

به یکی از دوستای متاهلت بگو که به خانومش بگه که به دختره بگه که به باباش بگه که اگر اجازه میده آقا به همراه خانوم والده برای امر خیر خدمت برسن.

روش آماتوری

خیلی کم حرف می‌زنی... زیاد عرق می‌کنی... چشتو به چشاش خیره می‌کنی... بعد هم یه دفعه رو تو اونور می‌کنی یه وقت فکر نکنه که به چشاش خیره شدی. (اونم همین کار رو می‌کنه). با هم میرین فیلم مریم مقدس، سالن ۱ سینما عصر جدید... دستاتونو میدین به هم.. تنها چیزی که نمی‌بینین فیلمه... ایمیل می‌زنین... تلفن می‌زنین... چت می‌کنین... بیرون می‌رین... چند ماه همین‌جوری می‌گذره تا یه روز توی یه رستوران می‌گی می‌دونی چیه؟ من دیگه نمی‌تونم بهت نگم که، من دوستت دارم خیلی زیاد... اونم قشنگ‌ترین لبخند دنیا رو می‌زنه و میگه: جدی می‌گی!؟؟ (حالا می‌دونه جدی می‌گی ها...) بعد اونم بهت می‌گه که می‌دونسته سه ماهه زور می‌زنی اینو بهش بگی!! و یواشکی می‌گه که اونم بله...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود جون جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ق.ظ http://masoudlearning.blogfa.com/

سال نو مبارک
دستت درد نوکنه
در نوشتن این جور مسائل و همه زندگانی موفق باشیی
بای

مرسی مسعود جون
از اینکه منو دوباره مورد لطف خودت قرار دادی

غلامی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ http://shopelishk.blogfa.com

سلام . واقعا جالب بود خیلی اتفاقی شما رو دیدم. چشمم خورد به اسم مسعود بداخانیان - بعد دیدم ایمان غفاری - بعد شهروز بعد هم صفایی و ظهیری و سینا جودکی و خلاصه فهمیدم که ردژای بچه های خدمات موسوی توکاره. خوشحال شدم : از طرف خودم به همه سلام می رسونم. مخلصیم!
موفق هستید. دوست سما : اسماعیل غلامی ( دبیر سابق هنرستان موسوی )

سلام استاد عزیزم مرسی از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد