گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

Only You

 

اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت         

 

                     چشم به راه تو می مونم با دلی پر از صداقت

 

اگه با اشکای گرمم دل سنگ برام بسوزه

 

                             اگه جسم من بپوسه بعد دنیای دو روزه

 

اگه نقش قصه ها شی مه روی قله ها شی

 

                        بری و از من جداشی اگه باشی و  نباشی

 

نه فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خستم

 

                       این تویی که میپرستم سر سپرده تو هستم

 

اگه جای تو به این دل همه دنیا را ببخشن

 

                       میگذرم از هرچه دارم اگه باشی عاشق من

 

اگه زنجیره به پاهام اگه قفل و اگه صد بند

      

                  میرسم هرجا که هستی به تو وعشق تو سگند

 

شاعر : پاکسیما  ذ کیپور                       خواننده : اندی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد