گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

مصاحبه طنز با رو نالدینیو

با سلام به علت زیق جا توجه شما را به مصاحبه به ستاره تابناک جهان فوتبال جلب می کنم .

 

سبحان : سلام رونالدینیو

رونالد ینیو : سلام سبحان خوبی ؟

سبحان : مرسی من خوبم تو خوبی ؟

رونالد ینیو : قربونت درسات چیکار کردی سبحان ؟

سبحان : فارغ التحصیل شدم

رونالد ینیو : پس ذخیره را چیکار کردی ؟

سبحان : معرفی به استاد 19 شدم

رونالد ینیو : با کی گرفتیش ؟

سبحان : خانم بهاری

رونالد ینیو : همون استاد مباحث ترم پیشت

سبحان : آره

رونالد ینیو : راستی مباحث 16 شدی ؟

سبحان : نه 16.75

رونالد ینیو : خوبه موفق باشی

سبحان : همچنین

رونالد ینیو : راستی فهمیدم ممد شهروز قبول شده کارشناسی خمینی شهر

سبحان :  نه خمین قبول شده

رونالد ینیو : ولی ممد درس خواند حقش بود

سبحان : آره بچه درسخونیه

رونالد ینیو : هاشم چیکار میکنه ؟
سبحان : لوازم ورزشی زده تو اصفهان

رونالد ینیو : خودت وایمان و حسن چیکار میکنید؟

سبحان : من و حسن کم و بیش میریم کتابخونه درس میخوانیم ایمان هم که پنج واحد گرفته کرج

رونالد ینیو : خوبه  عالیه  آفرین

سبحان : خوب رونالد ینیو بر نامت واسه آینده چیه

رونالد ینیو : والله برنامه خاصی ندارم قراره پویل و مارکز بیان با موتور دنبالم بریم سر تمرین

سبحان : از رایکارد چه خبر امروز میاد سر تمرین

رونالد ینیو : امروز نمیتونه بیاد دم عیدی رفته ماهی قرمز میفروشه

سبحان : چه خبر از اینزاگی

رونالد ینیو : نمیدونم تو تیم ما نیست

سبحان : چرا بابا خودم هفته پیش دیدمش تو تیمتون

رونالد ینیو : نه بابا تو میلانه

سبحان : خوب بگذریم . دربی دیدی

رونالد ینیو : آره خاک تو سرشون باز صفر صفر شد

سبحان : راست حسینی طرافدار کدومشونی

رونالد ینیو : هر دو تیم تیمای خوبین ولی بین دوتیم من سپاسی بیشتر می پسندم

سبحان : جه غذایی دوست داری

رونالد ینیو : آبگوشت و میرزا قاسمی

سبحان :  به سینما علاقه داری

رونالدینیو : آره به سینما افریقا سینما ساویز و مجتمع فرهنگی علاقه مندم

سبحان : به موسیقی چی ؟

رونالدینیو : بله حتما من از طرفدارای استاد جواد یساریم

سبحان : الگو ورزشیت تو داخل و خارج کیه

رونالدینیو : تو داخل اصغر طالب نسب و غلامرضا تختی و خارج  گیلائوری

سبحان : راستی تا حالا ایران اومدی

رونالدینیو : نه ولی اگه شد عید میام

سبحان : دزفول چی تا حالا اومدی ؟

رونالدینیو :  آره دو سه دفه بچگیام اومدیم پیش فامیلا مامانم

سبحان : و در پایان اگه صحبتی داری

رونالدینیو : جا داره از مربیان خودم رایکارد و کارلوس آلبرت پریرا و زاگالو مجید جلالی اکبرمیساقیان و غلام پیروانی که برای من خیلی زحمت کشیدن کمال تشکر را داشته باشم

سبحان : بای

رونالدینیو : بای

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ق.ظ http://masoudlearning.blogfa.com/

ای مصاحبه گر
ای خبر نگار
ای مصاحبه طنز با رو نالدینیو بنویس
ای آبنبات
Happy New Year
‌Bye

سیناخان یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:23 ق.ظ

سلام
خیلی با حال نوشتی من که خوشم اومد حال کردم.
همیشه شوخ طبع بودی .ایشاءالله هرگز خنده رو فرامو نکنی
به م هم سر بزن
یا علی

مرسی سینا جون عزیزم
قابل توجه همه سینا از بچه های دوران شیرین هنرستانمه

از بچه های اهواز ( هم کلاسی ) چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ق.ظ

دمت گرم
انصافا خیلی قشنگ بود
کلا وبلاگ جالبیه
ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد