گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

شعر۲

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته

شعر میگویم به یادت در قفس غمگین و خسته

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی

ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

_____________________________________________________

خیال کردم بری میری از یادم

تو رفتی و نرفت چیزی از یادم

تو رفتی تازه عاشق تر شدم من

از اونیهم که بود بد تر شدم من

صبح تا شب این شده کارم

که واسه چشات بیدارم

تو خدای عاشقایی تو تموم کس و کارم

تو بداد من رسیدی وقتی تنهایمو دیدی

تو نذاشتی برم از دست

مگه چیزی هم هنوز هست

_____________________________________________________

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ق.ظ http://masoudlearning.blogfa.com/

خیلی خوبه و خیلی خوشحالیم که این وبلاگ بازم آپدیت می شه
موفق باشی و آپدیت کن فرزندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد