گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

آدم کش حرفه ای

 

Professional Killer

 

میکشمت اگه یه  روز   با   غریبه  ببینمت

                    گل   منی   نمیذارم   دست  دیگه  بچیندت

 

گولم زدی  اما  بدون  یروز  سراغ  تو  میام

                    با خنجری تشنه واسه سینه ی داغ تو میام

 

میمیرم و میسوزم از این حیله و نیرنگ تو

                    مگه چه کردم با دلت عمری بودم تو چنگ تو

 

وای که دلم داره دیگه دق میکنه پر میزنه

                   روز خوشیت تموم میشه صبح منم دم  میزنه

 

 

 

 

فردا  اگر  ز  راه  نمی آمد ، فردا  اگر  ز راه  نمی آمد

 

من  تا  ابد  کنار تو  می ماندم  من  تا  ابد  ترانه های

 

عشقم  را  در آفتاب  عشق  تو   میخواندم ، در پشت

 

شیشه های  اتاق  تو  آن شب نگاه سرد و سیاهی

 

داشت دالان دیدگان تو در ظلمت گویی به  عمق روح

 

تو راهی داشت ، گویی به عمق روح تو راهی داشت.

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شهروز شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ

سبحان سلام
مرسی به خاطر شعرها ولی وبلاگ که همش نباید شعر باشه
راستی بامعرفت یه تماس بامن بگیر خودت یادت میاد آخرین بار کی تماس گرفتی

شرمنده چشم الان میگیرم

فاطمه.ر یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ب.ظ

آقای صراف زاده
خوبه قیافه نداری عکستو گذاشتی توی وبلاگت آگه داشتی چیکار میکردی!
زود عکست رو بردار داره حالم بهم میخوره!

سلام به فاطمه .ر
مگه بخاطر تو احمق گذاشتم که بخاطر تو کلاغ سیاه بردارم
من که دیدم بعد از اینکه حالت بهم بخوره مردی

شهروز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ

متاسفانه باگسترش فناوری وهمه گیرشدن مدرنیسم درجوامع امروزی شاهد پیدایش دشمنی هایی از نوع جدید شده ایم.امیدواریم که باکنارگذاشتن دشمنی هاوکینه هابتوانیم دست دردست هم ایرانی آبادوسرافرازداشته باشیم.
موفق باشید.
محمدشهروزنیا

ایمان جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:29 ب.ظ

واسه من تبلیغ بده جدی
بنویس:طراحی لوگو و آرم های تبلیغاتی
ایمان غفاری
با شماره موبایلم بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد