گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

اینم یه بک گراند توپ

اینم یه عکس توپ از من و حسن و ایمان و مجتبی میگی نه کلیک کن

کاری از دوست خوبم حسن ظهیری پور

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ http://masoudlearning.blogfa.com/

سلام
خوبی
چه عکس زیبایی
حالا دیگه عکس های وبلاگ منو می دزدی.
-----------------------------
مسعود : الو ۱۱۰؟
۱۱۰ : ها چی میخای مسعود؟
مسعود :‌آقای ۱۱۰ عکس وبلاگمو دزدیدن؟
۱۱۰ : کی بازم سبحان
مسعود : آره
۱۱۰ : ا همون عکسی که خودت ۱۵ دقیقه منتظر موندی تا آپلود بشه.
مسعود‌: آره همون
۱۱۰ :‌ همون که خودشون داده بودن تا بندازی تو وب
مسعود : آره دیگه چقدر ور می زنی.
۱۱۰ : خوب اون که عکس خودشونه ...
مسعود : می دونم
۱۱۰ : پس چرا زنگ زدی ؟
مسعود : درسته ولی تو وب من باید قانون کپی رایت رعایت بشه
۱۱۰ :‌ باشه من بهش تذکر می دم کاری نداری دیگه.
مسعود :‌ نه قطع کن دیگه (خفه شو)

**********************************
پیشا پیش قهرمانی ایران در جام فوتبال دستی رو به همتون مبارک می گم.

امین پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ http://computerlern.blogfa.com

سلام
خوبی
ای ول به حسن
برکناری دادکان رو هم بهت تبریک می گم
سری هم بهم بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد