گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

حرف تو حرف

سلام بچه ها خوبین تروخدا

راستیتش چند صباحیه با کمبود مطلب و سوژه مواجه شدم پس در همین راستا از تمامی خوانندگان شنوندگان و شویندگان و پویندگان راه حق و تمامی اقشار جامعه بلخص ورزشکاران خواهشمندم که در این زمینه حتماً یاری رسان اینجانب باشند . راستی کنکور چجوری بودید من که بدک نبودم اگه خدا کمک کنه مثل همیشه ، قبول میشم ولی از اون بهتر 3 روز اقامت تو اهواز بود . راستی یه چیز دیگه مصاحبه ایمانو با من خوندید تو وبلاگ ایمانه برید بخونید نظرهم بدید ، واسه خودم که خیلی جالب بود یسری مطالب تو این مصاحبه باز گو شد که برای شفاف سازی هر چه بیشتر در مورد یه سری مسائل پشت پرده آقایون بود که متاسفانه این مطالب توسط ویراستاره این مؤسسه سانسور خبری شد جاداره من در همین مکان زمان و با زبان شیوایه فارسی به گوش جهانیان برسونم که تجاوزات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به لبنان خارج از قوانین بین المللیه بابا اینو با چه زبونی بگم آخه من دوست دارم اینو یعمره دارم داد میزنم که عزیزان به این جوونا یخورده بها بدید ضرر نمیبینید والا ما از اون سر دنیا پا شدیم این همه راه کوبیدیم اومدیم تا یه بازیه جوانمردانه و خداپسندانه ببینیم اینجور که نمیشه این یه کله بیاد تو سینه ی پسر مردم اون یکی دستشو بگیره رو دلش بخنده اون یکی یگوشه برا خودش چُرت میزنه اون وقت ما بییام 3 روز تو اهواز بمونیم واسه یه کنکور که حتی اجازه تقلبی نداریم این اصلاً عادلانه نیست . جا داره به مسئولین زحمت کش این مرز و بوم یاد آوری کنیم که بابا هوا گرمه جون مامانتون یه کاری کنید مردم بخار شدن . نمیدوونم چرا احساس میکنم یخورده کم کم مطالبم داره خدایی نکرده دور ازجونم بیربط میشن خوبه تا بیشتر گیجتون نکردم این رشته سخن پاره کنم که خدایی نکرده کسی با این طناب پوسیده نره تو چاه . اگه بیربط بود به باربطیه خودتون ببخشین . راستی الان اخبار گفت امارات ادعای مالکیت کرده واسه جزایر سه گانه ایران ( تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی ) یکی نیست بگه بهشون خوبه کشورتون دو وجب بیشتر نیست اینقد ادعاتون میشه . جالبه اگه این سه تا جزیره ایرانو بزاریم رو هم بزرگتر از همه امارات میشه . شیطونه میگه دوتا موشک بندازیم توش دفنش کنیم تو خلیج همیشه فارس . اگه ایرانیا تو امارات سرمایه گذاری نکنن شیخ راشد با آل مکتوم باید کاسه گدایی بگیرن دستشونوُ درِ اماراتو تختش بکنن .

Ever Persian Golf                        

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد