گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

مصاحبه با ایمان

            

                     مصاحبه با ایمان

ایمان : الو سلام وبلاگ پندار نیک

منشی : اوهون

ایمان : سلام حال شما خوبه ؟

منشی : چه ته چی میگی

ایمان : مرسی به مرحمت شما

منشی : حرفتو بزن

ایمان : ایمان غفاری هستم یکی از دوستای سبحان

منشی : اولا" سبحان نهُ آقای صراف زاده دوما" دوستشی که باش

ایمان : میخواستم باهاش حرف بزنم

منشی : طویله که نیست باید قبلش وقت بگیری

ایمان : من و سبحان که این حرفارو نداریم

منشی : سبحان غلط کرد با تو ، تازه الان تو جلسس خیر سرش

ایمان : حالا می فرمایید چیکار کنم

منشی : یه 7 ساعت دیگه تماس بگیر

 

…………………….……6 ساعت و 59 دقیقه بعد…....………………

 

ایمان : الو سلام ایمانم

منشی : باشه ساکتشو الان وصل میکنم به اطاق سبحان

سبحان : الو بفرمایید

ایمان : سلام سبحان

سبحان : سلــــــــــــــــــــــــــــام  ایمان جون خوبی پسرم

ایمان : مرسی تو خوبی

سبحان : هــــــــــــــــــــــــــی اگه بذارن

ایمان : سبحان این منشیه یا سگه  بستیش در اطاق

سبحان : هاهاهاهاهاها

ایمان : راستی سبحان ترانه بنیامین گوش دادی عفه گریه میاد

سبحان : آره همون که میگه امروز درست 1 ساله و 12 ماهه و 30 روزه که ندیدمت

ایمان : سبحان راستی باهام مساحبه میکنی

سبحان : چیکار کنم یه بار دیگه بگو

ایمان : مساحبه

سبحان : منظورت مصاحبس دیگه یعنی خاک تو سر دانشگاه آزاد

ایمان : هاهاهاهاها

سبحان : چرا که نه ، کی سوژه تر از تو

ایمان : هاهاهاهاها

سبحان : هاهاهاهاها

 

…………………………………….مصاحبه…………………………………..

 

سبحان : ایمان جریان شکستن پات چی بود ؟

ایمان : هیچی با فامیلامون میریم فوتبال داشتم پابه توپ حرکت میکردم پام رفت رو توپ به دماغ رفتم تو زمین ولی چیزی نشد .

سبحان : این سؤال تو ذهن منتقدین شماست که چرا تو طول 3 ماه واسه بار دوم میرید مشهد  ؟

ایمان : چه جوریه همه مردم ماهی ده دفه میرن اروپا کسی گیر نمیده من رفتم دو قدم اونورتر همه باید گیر بدن بهم .

سبحان : جریان لورفتن پارتی شبانه که میگن تو هم بودی

ایمان : نه نه نه اصلا شدیدا" تکذیب میکنم فقط داشتم از اونجا رد میشدم بعدش عده ای آدم معلوم الحال با فتوشاپ کله منومیکس کردن تو فیلم .

سبحان : انگار میگن گواهینامه هم گرفتی ؟

ایمان : اره خیلی زحمت کشیدم واقعا" حقم بود .

سبحان : چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ؟

ایمان : خوب بالاخره یه آشناهایم اونجابود مخشون زدم با هزار یه پارتی بازی قبولم کردن .

سبحان : جریان مغازه لوگو زنی چیه ؟

ایمان : ببین سبحان ما دوتا همکاریم خودت تو جریان هستی زندگی سخت شده منم دیدم روزنامه نگاری تنها کفاف نمیده وقت آزادمو لوگو میزنم .

سبحان : جریان سفرتون به کنیا چیه ؟

ایمان : والله رفتم اُژانس هواپیمایی گفتم یه بلیط ارزون بده اونم  بلیط کنیا داد بهم .

سبحان : حالا واسه چی اومدی دزفول ؟

ایمان : بخاطر پاره ای مسائل شخصی .

سبحان : درست توضیح بده .

ایمان : خوب همین دیگه

سبحان : حالا که اینجوریه مصاحبتو پخش نمیکنم .

ایمان : باشه بابا میگم . اومده بودم دنبال آل یاسین واسه پروژم

سبحان : حالا من کلمه میگم تواحساستو نسبت بهش بگو

ایمان : باشه

سبحان : جام جهانی

ایمان : خیلی خوبه

سبحان : دانشگاه

ایمان : خوبه خوبه

سبحان : S M S

ایمان : بسیار خوبه

سبحان : بچه های کلاس ( پسرا )

ایمان : بسیار بسیار خوبه

سبحان : انگار کلا" نظرت مثبته نسبت به همه چی ؟

ایمان :  خوبه

سبحان : این که کلمه نبود دارم ازت سؤال میکنم

ایمان : آهان ببخشید خوب من همینا تو ذهنم میاد .

سبحان : خوب حالا چی شده اینقد زیاد حرف میزنی ؟

ایمان : تلفن عمومیه ، خرابه از کارتم کم نمیشنه .

سبحان : باشه کاری نداری

ایمان : من زنگ زدم من باید خدا حافظی کنم

سبحان : آهان باشه

ایمان : راستی سبحان چرا باهام مصاحبه نکردی

سبحان : پس فکر کردی یه ساعته چیکار میکنم

ایمان : نمیدونستم مصاحبه اینجوریه ، خوب کاری نداری

سبحان : مرسی قربونت

ایمان : بای

سبحان : بای

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ق.ظ http://masoudlearning.blogfa.com/

سلام
بیا جایزتو بکن نیسان که هم جذابتر بشه مسابقت و هم هر کس که برد حداقل بتونه همه بچه هارو بندازه پشتش با هم بریم بیرون (علی کله با کله پاچه یا سردشت یا بالا رود یا ....)

-----------------------------------------------------------------
سئوال من از ایمان : حالت خوبه معرفت؟

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد