گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

عارفانه و عاشقانه

             جملات عارفانه و عاشقانه

 

 

زندگی برا تو مرگ برا من راحتی برا تو گرفتاری برا من شادی برا تو غم برا من همه برا تو , تو برا من .

 

وقتی دلم برات تنگ میشه میرم پشت ابرا  زار زار  گریه میکنم پس یادت باشه هروقت بارون دیدی بدون که دلم برات تنگ شده .

 

هیچوقت به دنبال کسی نباش که بخوای با اون زندگی کنی همیشه به دنبال کسی باش که نتونی بدون اون زندگی کنی .

 

 مقدس ترین کلمه خداوند زیبا ترین کلمه عشق پر احساس ترین کلمه محبت      پر معنی ترین کلمه نگاه عالی ترین کلمه دوستی تلخ ترین کلمه جدایی دلخراشترین کلمه خیانت آشناترین کلمه تو .

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شهروز جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:38 ب.ظ

شاعرم بودی وخبر نداشتیم

شرمنده کم کاری از من بود دفه بعد حتمی خبرت میکنم محمد عزیزم
مقصر خددتی که اخبار کم گوش میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد