گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

آخر عشق

آخر عشق

دستت را به من بسپار تا گرمی آن وجودم را پر کند


گوشَت را به من بسپار تا زمزمه عشق را در آن جاری کنم


شانه ات را به من بسپار تا آن را تکیه گاه تنهایی کنم


قلبت را به من بسپار تا آن را در هاله ای از نور نگهداری کنم


صدایت را به من بسپار تا مهربانیت را تدریس کنم


چشمهایت را به من بسپار تا گذرگاه عشق را در آن پیدا کنم


جسمت را به من بسپار تا دمادم آن را گلباران کنم


همه را به من بسپار تا معنی خواستن را بیاموزم


تا یاد بگیرم چگونه تو را بپرستم


تا چگونه با وجود تو در حضور عشق خود را بازیابم ای کاشف عشق

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ http://barcelonafans.blogsky.com

سلام آقا سبحان
مرسی که اومدی به بلاگ من و لینکشو گزاشتی تو بلاگت.
من هم لینکتو گزاشتم. با عنوان گل من ، اگر خواستی عنوانشو عوض کنم بهم بگو تا سه سوت عوضش کنم.در ضمن اگه عنوان وبلاگ منو بزاری ( هواداران دو آتیشه تیم بارسلونا) ممنون میشم.
موفق باشی

مرسی
وظیفه خودم دونستم بالاخره بارسارا عشقه

بارسای کبیر سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:55 ب.ظ http://majid-barca.blogfa.com

سلام دمت گرم با این وبلاگت معلومه خیلی براش زحمت میکشی به وبلاگ من هم سر بزن اگه خاستی افتخار بده تبادل لینک کنیم خبرم کن

مرسی عزیز به رویه چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد