گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

ایمان

با سلام

 

متاسفانه با خبر شدیم جناب آقای سید ایمان غفاری حسب در یک صانحه ی

دل خراش در هنگام فوتبال بازی که چه عرض کنم توپه بازی پاش شیکست

( یکی نیست به این جوون بگه آخه تو رو چه به فوتبال برو منچتو بازی کن بلا ملا سر خودت نیار )

بنا به گفته ی دام پزشک  اِ  ببخشید پزشک ، پای وی تا اطلاح ثانوی باید در گچ باشد به احتمال فراوان ایمان با کمال بد شانسی جام جهانی فوتبالو از دست میده

از قضای روزگار دوره ی قبل جام جهانی ایمان واسه حمایت از مردم ستم دیده ی فلسطین در بازی فینال حاظر به بازی با حریف خود از رژیم صهیونیستی نشد .

جا داره اینجانب مدیریت کل وبلاگ از طرف تمامی کارکنان مؤسسه وزین http://pendar-nik.blogsky.com برای بهبودی هر چه سریع تر این جوان دعا کنم .

راستی قراره تو بازی افتتاحیه ی جام جهانی بازیکنان به احترام ایمان یک دقیقه سکوت کنن همچنین دوست صمیمی وی سبحان صراف زاده اعلام کرده اگه موفق به گلزنی در جام جهانی شد گلشو به روح پر فتوح ایمان هدیه بده .

یک روز بعد

در یک تماس تلفنی که این جانب با ایمان بر قرار کردم ایمان شکستن پاشو کاملا" تکذیب کرد و اذعان داشت که فقط یه ضرب دیدگی سطحی بوده و با یه استراحت

دو روزه خوب میشه و به هوادارانش قول داد با قدرت تمام در جام جهانی شرکت کنه .

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://masoudlearning.blogfa.com/

سلام
با توجه به این خبر و با نهایت تاثیری که در روحیه ی اینجانبان (من و تمامی دوستان)در این ثانحه ی غم انگیز (در حال گریه) به وجود آمده بود این ضایعه درد آور را به همه مسلمانان جهان به خصوص برادرهای افغانی و فلسطینی و بعد به تمام ایرانی های داخل و خارج و وسط کشور تسلیت عرض می نماییم.

در ضمن جا دارد که این کار تروریستی را هم محکوم کرده و امیدوار باشیم که ریشه تروریسم هر چه زود تر از روی زمین برچیده بشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد