گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

واقعیات شیرین و تلخ

قابل توجه همکلاسیا ی خودم حتما" بخوانید

(( برخی واقعیات تلخ‌ از بعضی همکلاسیامون ))

 

با سلام خدمت دوستان گل خودم زود برم سر اصل مطلب جریان از این قراره :

 

با تشکر از دوستان که برام نظر میذارن می خوام بگم که این افراد به دو دسته

 

تقسیم میشن دسته اول دوستان خوب و گل خودم که نظرشون بر دیده ی

 

منت میذارم و بعضی از نظرها واقعا" اینقد زیباست که تائیدشون نمی کنم که

 

واسه خودم بمونن وقتی که دلم براشون تنگ شد نظرشونو بخونم که واقعا"

 

نشون دادن از چه خانواده های باشخصیتین که اینو تو دوسال همکلاسی

 

بودنشون به همه ثابت کردن و بعضی دیگه نظر های این دسته را نیز تائید

 

میکنم . اما دسته دوم  که برام نظر میذارن آدمایی معلوم الحال هستند که تو

 

دوسال دانشگاه به همه ثابت کردن آدمای عقده ای با تفکر سطح پایین که

 

میخوان با گذاشتن نظرهایی در حد خودشون عقده های دوران دو سال

 

دانشگاه را بانوشتن چنین نظرهایی خالی بکنن منم این گونه نظراتو

 

تائید میکنم تا دسته ی اول دوستان بفهمن که چه آدمایی همکلاسشون بوده

 

( که همون موقع هم سوژه بودن یادش بخیر چقدر جک میساختیم براشون )

 

اگه جاسبی بدونه به چه کسایی داره مدرک میده از غصه میمیره واقعا" به این

 

افراد یه نگاه معمولی هم نمی کردم البته همون موقع هم من به چشم آدم

 

نگاشون نکردم نمیدونم چه چوب تری بهشون فروختم حتی ارزش فروختن چوب

 

تر هم ندارن این جور آدما که نیاز به دلیل ندارن شخصیت خانوادگیشون در

 

همین حده .

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام ایول سبحان حقشو گذاشتی کف دستش

حسن ظهیری پور سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.hassanzahiry.persianblog.com

سلام سبحان جون خود تو اینقدر ناراحت نکن
اینجور آدما دوست دارن که هنوزم مثل گذشته سوژه های خنده ی ما بمونن
البته بیشتر از این ها لیاقت ندارن

مسعود سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ http://masoudlearning.blogfa.com/

می گم عجب آدم های عقده ای پیدا می شه

ولی به نظر من جواب این دسته آدم ها رو نباید داد.
چون جواب ابلحان خاموشی است.



یه همکلاسی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام سبحان
توقالب پسر خوشگل تری از همین فاطمه . ر که دختره باکلی لوازم آرایش

سحر چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ب.ظ

من نه از همکلاسی هاتم نه میشناسمت ولی وبلاگت جالبه

شهروز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:46 ب.ظ

دشمنی هارا به دور ریزید ای برادران وخواهرانم ماازیک سرشتیم وهمه به یک جا میرویم پس خوش باشید چند صباح زندگی را وپاک بمانید.
سبزوآفتابی باشید درپناه خداوند زیبایی ها
محمد شهروزنیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد