گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

مطلب طنز

ثبت‌نام در مراسم سقوط هواپیما!

مژده! مژده!
به منظور استقبال بی‌شمار مردم از شهادت و روحیه شهادت طلبی، و همچنین در پی درخواستهای بی‌شمار مردم از دولت کریمه ، دولت با همکاری بنیاد شهید برگزار می‌کند:
«سقوط هواپیما»
در هر ماه یک بار ثبت‌نام انجام می‌گیرد و از امروز ثبت‌نام برای بهمن ماه آغاز شد.
(شرکت برای عموم آزاد می‌باشد.)
منتظر قدوم سبز شما هستیم.
التماس دعا...

جک

 

 ترکه تو ماشین برف پاکن را میزنه هیپنوتیزم میشه

 

 یک ترکه داشت بالای پشت بام خانه کولر درست می کرد یکی داد زد غضنفر زنت را برق گرفت . ترکه از ناراحتی میره خودش را از پشت بام پرت میکنه پایین . بعد با خودش میگه خونه من برق داشت ؟ یک طبقه میره پایین میگه اصلا من خونه داشتم ؟ باز یک طبقه میره پایین میگه اصلا من زن نداشتم که . یک طبقه دیگه میره پایین میگه: اه بیا اصلا من که غضنفر نیستم .

 

  به ترکه میگن چرا داروهات رو سر وقت نمی خوری . میگه : میخوام میکروبها رو غافلگیر کنم

 

فیلمهای برگزیده جشنواره قم

1- آخوندی با کفشهای کتانی . 2- امامه ای برای دو نفر3- عبا قرمزی  4- من حاج آقا 15 سال دارم

 

بچه ترکه به باباش میگه : بابا چرا ما هم مثل بقیه با هواپیما نمیریم کانادا؟
ترکه میگه: خفه شو بچه، شنا کن!!!!!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد