گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

گل من

گفتار نیک پندار نیک کردار نیک

چندتا عکس توپ

رو نوشته ها کلیک کنید

این یه کار از خودمه

اینم عکس داداشم عرفان

اینم عکس سر کاست منو محمد شهروز

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیار جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ق.ظ http://vorodi-82.blogsky.com

سلام سبحان
یه نفر چند وقتیه که توی وبلاگ بچه ها به اسم من نظر میده می خواستم بدونی که این طرفی که نظر میده من نیستم و هر حرفی که میگه به من ربطی نداره.
شاید یه نفر از بچه های خودمون باشه. که همون طرف پسورد کامپیوتر ۸۲ رو دزدیده و برای اینکه کسی شک نکنه که پسورد وبلاگ دزدیده شده داره توی وبلاگ کامپیوتر ۸۲ مطلب می نویسه. من ازت می خوام که زیرک باشی.

سلام به مدیار عزیزم
چشم مدیار جون هواسم جمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد